08,Şubat
2016

Hiçbir şey İstemiyorum

Merhaba sevgili günlük

Bu sefer sosyal mesaj için değil dert yanmak için geldim sana

Bu duruma nasıl geldim ben de anlamadım

Duşa girdim daha demin

Ve ben neyi seviyorum ? Neyi istiyorum ? gibi sorular sordum.

Çünkü bilindiği üzere insanın sorgulama yaptığı iki alan bir tuvalet ikincisi duştur.

Ciddi ciddi herşeye doymuş biri olmuşum onu farkettim ve bu iyi bir şey olsa da hiçbir şey istemediğimi farkettim.

Yani istediğim şeyler çok az.

Elbet bir şeyler ister insanların ortak istekleri vardır.

Ama bahsettiğim farklı bir olay.

Gerçekten istediğin şeyler çok azdır.

Ve genel insani isteklere doyduğum için de gerçekten beni tatmin eden şeyler istiyorum artık

Mesela sonsuza kadar oyun oynayabilirim diyordum

Ama bugün oyun oynamayı bile aslında sevmediğimi anladım

Oyun oynarken herkese headshot atmayı seviyormuşum

Veya sürekli 20 kişi arasından ilk sırada oluşumu yani başarıyı seviyormuşum

Çünkü dün öylesine ciddi olmadan oynıyım dedim belki 1. olamadım ilk üçe girdim ama yine de tatmin etmedi

Konunun oyunla alakası yokmuş başarıyla ilgiliymiş

Ben başarılı olmayı seviyormuşum

Gerçekten sevdiğim şeyler de var

Mesela çalışmak

İşimi çok seviyorum 4 yıldır sürekli çalışıyorum

Düzenli işe giden insandan daha çok çalışmışımdır

Ama sanki hiç çalışmamışım gibi geliyor

Çünkü gerçekten seviyorum

Başarısız olsam da seviyorum başarılı olsam da sadece seviyorum ve uğruna herkesi bırakıyorum bu yüzden

İnsan gerçekten sevdiği şeyi bulduğunda sonuna kadar peşinden gitmeli

Hani filmlerde seviyorsan eğer bırakma koş peşinden derler ya

O konu ayrı burda sevilen bir kızsa asla onu gerçekten sevmememişindir

Böyle bir ihtimal dünyada ne oldu ne de olucak

Seversin ama gerçekten sevmen imkansız kodumuzda yok

Ama insan gerçekten sevdiği şeyin peşinden gerçekten gitmeli

Ve başka da gerçekten sevdiğim hiçbir şeyin olmadığını gördüm işimden başka

Aslında burdaki sevdiğim şey işim bile değil güzelleştirmek daha güzel şeyler ortaya koymak gelişmek üretmek bunları seviyorum ama bu alanda çalışmakta çok eğlenceli her açıdan sevdiğim için seviyorum işte

Arkadaşlarla takılmak güzel ama olmasa da olur diyorum

Çünkü gerçekten beni mutlu etmiyor hunharca kahkahalar atsakta

Seks yapmaktan bile aslında hiç zevk almadığımı farkettim

Sadece iyilik yapmakmış bana keyif veren

Yani onları tatmin etmek hayatlarında yol göstermek onların kimseye anlatmadığı şeyleri bilmek tanımak ona göre bir şeyler paylaşmak bunları seviyormuşum konunun seksle hiç alakası yokmuş

Ama artık kadınlara hiç değer vermediğim için bu sevgim de yok oldu

Değer vermememin sebebi de onları tanımayı sevmem çünkü ne kadar tanırsan o kadar soğuyormuşun aslında

Çünkü kadınlar gerçekten iğrenç varlıklar

Derken bile kızdan gelen bir mesaja cevap vermem de ayrı bir ironi

Her ne kadar istemesem de karakterime, ruhuma ve hayatıma en ufak zarar vermesini engelliyorum teşebbüs edeni de hayatımdan uzaklaştıran bir yapım var

Bunları koruduğum sürece arada konuşur sikerim sorun olmaz diye düşünüyorum sonuçta onlarda Allah’ın bir kulu hiçe saymak olmaz

Önceden kız ayarlamayı severdim oturur tüm gün yatmalık kıvama getirirdim bi kızı çok mutlu olurdum

Ama şimdi o da keyif vermiyor bu yüzden onların o egolarıyla uğraşmadığımdan ilişkim olmuyor

Önceden bir oyun oynuyordum ve oyun sonucunda mecburi bir seks yapıyordum aslında amacım hiçbir zaman seks değildi

Yani geçen boğazımda kaşar kaldı boğulup ölüyordum

Yani ölüme çok yaklaştığımı hissettim

Ve düşündüğüm tek şey ” o kadar programı boşa mı öğrendim amk ”

Yani beni hayata tutan hayattan keyif aldığım tek şey grafik tasarım.

Başka da bir şey yok.

Gelecek için beni ayakta tutan tek şey de gerçekten zengin olacağıma inandığımdan

Paramla binlerce fidan dikmek insanlara maddi destek olmak hayalleri için

Amkdmn hayatında bir şikime faydamız olmadı bari doğaya faydamız olsun da öyle gidelim dünyadan diyorum.

Ne biliyim beni gerçekten hayatta tutan ikinci şey iyilik yapma güdüsü.

Eğer bunu da kaybedersem bir gün gerçekten yaşamam için hiçbir neden kalmıyacak sanırım.

O yüzden sürekli kötülük yapmamaya çalışıyorum yani tek amacım kötülük yapmamak.

Çünkü içimde büyük bir kötülük var içimde var diye yapıyım demiyorum çünkü içimde asıl olan şeyin iyilik yapmak olduğunu biliyorum ve yaparsam kötülüğü o asıl istediğimi yapamam

Şuan iç sesimle konuşuyorum evet.

Neyse rahatladım biraz iyi oldu  bu konuşma sevgili blogum

hay canım benim

O değil de çok yalnızım amk

Bu sadece etrafımdaki insanlar olarak değil

Duygusal,düşüncesel,ruhsal her açıdan yalnızlığı hissediyorum

Yalnızlık Allaha mahsustur ben Allah mıyım amk diye isyan ediyom

Hatta pozitif düşünmek tek çarem olduğu için

O da herhalde yalnızlıktan sıkıldı kendisini anlamam için beni de yalnızlaştırıyor ki iki çift laf edebilelim diye düşünüyom adghjkl

Böyle konuştuğuma da bakmayın tabi halimden acayip mutluyum aslında

Hani bazı insanlar mutlu gözükür ama aslında mutsuzdur ya

Ha işte bende yalnız mutsuz gözüküyorum ama aslında acayip mutluyum

Niye mutluyum hiç bilmiyorum

İşte gerçekten sevmek mutlu olmak böyle bir şey

Sanki herşey mutsuz olman için var olsa da gerçekten sevdiğin şeyin peşinden gidince hepsi eriyip kayboluyor bir şekilde

Gerçek mutluluk gerçek sevgi çok ayrı bir dünya ve bu dünyaya yeni girdiğimi hissediyorum ve bu dünyadan da çıkmayacağım

Zaten istesem de çıkamam bu dünyadan çünkü giren çıkamıyor mafya sistemi oluşturulmuş içerde

Bu yüzden artık gerçekten sevdiğim ve mutlu olduğum şeylerin peşinden gideceğim.

Acıktım amk.

 

 

Facebook

Disquis

Leave a Replay

Your email address will not be published.

*